چطور یک یخچال خوب بخریم؟

چطور یک یخچال خوب بخریم؟

امروزه و با وجود برند های مختلف خرید لوازم خانگی و به خصوص یخچال کار نسبتا دشواری است. در این مقاله آموزشی سعی بر این است که با ذکر نکات ساده و مهم شما را در خرید بهتر کمک کنیم.

۱٫ انتخاب نوع یخچال

قبل از خرید همیشه تصمیم خود را بگیرید و نوع یخچال مورد نیاز خود را انتخاب کنید و سپس به بازار بروید. به فروشنده اجازه ندهید که برای شما تصمیم بگیرد ، چون در اکثر مواقع فروشنده به فکر تجارت خودش است.

۲٫ فضای یخچال را در نظر بگیرید

عرض، طول، ارتفاع و جا دار بودن و محلی که قرار است یخچال را در آنجا قرار دهید، حتما پیش از خرید در نظر بگیرید. اکثر یخچال ها عرضی حدود ۷۰ تا ۹۰ سانتی متر را اشغال می کنند. این نکته را فراموش نکنید که فضای مورد نیاز برای درب را نیز در نظر بگیرید. وقتی درب یخچال باز می شود، فضای مورد نیاز ۲ برابر می شود.

۳٫جستجو را شروع کنید

حتی اگر قصد خرید آنلاین را ندارید، یخچال های متنوع و کارایی هر کدام را از طریق وب سایت های معرفی محصولات لوازم خانگی ببینید و بررسی کنید. قیمت ها را مقایسه کنید و نظر کاربران را بخوانید.

۴٫ نکات ضروری

اگر به عنوان مثال با ۴ انتخاب مواجه شدید که یکسان هستند، تفاوت را در ویژگی های هریک از یخچال ها پیدا کنید. یخ ساز و آب سرد کن می توانند جزء تفاوت ها باشند. دنبال مدلی باشید که یخ ساز آن بر روی درب تعبیه شده باشد (زیرا فضای فریزر شما بزرگتر خواهد بود). حتی به شکل دسته های در یخچال نیز دقت کنید که مناسب و راحت برای شما است یا خیر. قبل از خرید درب یخچال را چندین بار باز و بسته کنید و دقت کنید که وقتی یخچال را پر می کنید، درب آن سنگین تر می شود بنابراین کیفیت لولا ها خیلی مهم است. معمول ترین رنگ ها برای یخچال سفید، استیل و سیاه هستند. شما همچنین می توانید برای بعضی از دستگاه ها پنل جلوی را سفارش دهید تا با طراحی آشپزخانه شما هارمونی داشته باشد.

در مورد طراحی داخلی و قفسه های یخچال، قفسه هایی انتخاب کنید که شیشه ای باشند. قفسه های طوری شکل مناسب نیستند چرا که وقتی نوشیدنی مثل آبمیوه یا نوشابه میریزند از لابه لای آنها رد شده و کل یخچال کثیف می شود. اگر درون یخچال کشو وجود دارد، آنها را چک کنید که به راحتی باز و بسته میشوند یا خیر. و در آخر، درجه یخچال باید دیجیتال باشد تا به راحتی بتوان آن را کنترل کرد.