نکات موقع خرید بخارشو

موقع خرید بخارشو چه نکاتی را باید مدنظر داشته باشیم؟

بخارشوی فیشر

بخارشوی فیشر

گنجایش مخزن بخارشو– باور این است که هر چه مخزن بخارشو بزرگتر باشد، زمان عملکرد دستگاه بیشتر است. با این وجود، این نکته را نیز باید در نظر بگیرید که زمان گرم شدن مخرن طولانی تر خواهد بود. بسته به مدل بخارشویی که خریداری می کنید، زمان گرم شدن از یه دقیقه تا ۳۰ دقیقه است.

ابزار های جانبی بخارشو – معمولا برای تمیز کردن بخش های مختلف ابزار های متفاوتی در جعبه بخارشو تعبیه شده اند. برای مثال برای تمیز کردن پنجره و کاشی تیغه تمیز کننده وجود دارد تا بتواند به سرعت آن سطوح را تمیز کند. ابزار های دیگر بخارشو عبارتند از سری های متفاوت و لوله ها و تیغه ها و حوله برای خشک کردن.

جعبه ابزار ها – جعبه برای قرار دادن ابزار های اضافی بخارشو خیلی مهم است. همچنین داشتن کیف نگهدارنده بخارشوی برخی واقع می تواند خیلی مهم باشد.

قابلیت حمل و انتقال بخارشو– وقتی که می خواهید بخارشوی را برای تمیز کردن سطوح کف استفاده کنید، قابلت حرکت آن خیلی مهم است. بخارشوی باید به راحتی حرکت کند وگرنه باید دستگاه را روی شونه حمل کنید که خیلی خسته کننده خواهد بود.

راحتی استفاده از بخارشو– معمولا زمختی ابزار های بعضی از بخارشو ها مانع از تمیز کردن راحت می شود. همچنین از راحتی فشار دادن کلید روشن خاموش بخارشو اطمینان حاصل کنید. پر کردن مخزن بعضی از بخارشوها خیلی سخت است و نیاز به قیف یا پارچ مخصوص دارد.

فروش ویژه لوازم خانگی