حراج لوازم خانگی ؟

فروشگاه لوازم خانگی

حراج لوازم خانگی ؟

حراج لوازم خانگی

یخچال

 

حراج لوازم خانگی در لوازم خانگی ایرانیان شروع شد.

یکی از راههایی که می توان رقابت و برابری با قدرت های بزرگ تجاری را بدست آورد، خدمات پس از فروش (یا خدمات مربوط به جلب رضایت مشتری) است.
آمار و ارقام نیز چیزی جز این نمی گویند. طبق بررسی های انجام شده ۲۰% از شرکت ها در همان سال اول اعلام ورشکستی می کنند. این رقم در سه ساله اول به ۵۰% می رسد.
به منظور حفظ مشتری، باید نظامی را در پیش گرفت که در آن تمامی نیازهای مشتری برآورده شود. حال رمز ایجاد یک تجارت مشتری پسند چه می تواند باشد؟

حراج لوازم خانگی در سایت فروش ویژه لوازم خانگی به منظور ارتقا جایگاه ماست. ما نوع جدیدی از فروش را آغاز کرده ایم. فروش اینترنتی لوازم خانگی برای جلوگیری از حضور واسطه ها در این عرصه است. واسطه هایی که بدون انجام هیچ کار مفیدی قصد بردن بیشترین سود را از جیب مشتری دارند. عدم وجود واسطه باعث می شود که قیمت ها به طور کاذب افزایش نیابند و مشتری پول بیشتر از ارزش کالا را نپردازد.

هدف ما، در وهله اول جلب رضایت مشتری است. با ارائه کردن کالاهای مناسب و در کلاس های متفاوت برای مصارف خانگی و همچنین برخی برند های لوکس سعی در برآورده کردن تمام نیازهای مشتریان داریم. همچنین در بررسی های خود از بازار لوازم خانگی، طوری قیمت های را تنظیم کرده ایم که کمترین افزایش قیمت را داشته باشیم.

 در وهله دوم، افزایش توان خرید مشتری است. زمانی که مشتری توان خرید داشته باشد، ما افزایش فروش خواهیم داشت. درست است که سود پایینی از فروش هر کالا می بریم، ولی با پیروی از اصل “سود در فروش بالا” سعی در تامین سود خود داریم. پس می توان این نوع فروش را یک “معامله برد-برد” دانست.